Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzetez ma do tego odpowiadający mi dystans próbuje dojść co i jak po prostu ,z polem powierzchni ma pan racje , z tego co jest wnecie dotychczas wiadomo tyle ze h2 ma 195 km mocy tałej na kole w zakresie od 11 do 13 tys obrotow na minute a bmw s1000rr ma szczyt na kole ciut ponad 180 km a stałej sredniej mocy z przłęozenia ma około 180 kmna kole im wyższy bieg tym lepiej bo jest "krutszy" i wybiera bliżej szczytu to samo z polem pod momentem obrotowym zrobiłem symulacje dla predkosci 200 km/h dla h2 przy 12000 obr/min tam ma 114 nm i wychodzi 2576 N na oponie bmw s1000rr ma przy 200 km/h około 12500 obr/min i 97 nm co daje 2283 N na oponie czyli około 12% kawasaki ma więcej siły na oponie tylko ze bmw wraz z kierowca wazy 10% mniej przy zbliżonej aerodynamice będzie bardzo blisko .
Odpowiedzz tym ze wziałem ten sam promien koła tylnego a h2 ma ciut większy co nieco pogorszy jej wynik bo h2 ma rozmiar 200/55 a s1000rr 190/55 jednak nieznajac dokładnej różnicy obrotów pominałem to tymbardziej ze róznica mała ,a no i jeslui h2 ma 195 km na kole bez ram air to producent zaniżył moc katalogowo h2 bo 195 km na kole oznacza pod 220 nma silniku chyba ze pomiar miał jakies błędy w co watpie .
Odpowiedz